Over De Jong

De Jong Katwijk staat voor automobiliteit in de ruimste zin van het woord en heeft de volgende diensten:
  • Citroën | Merkspecialisme (sinds 1971)
  • Peugeot | Merkspecialisme (sinds 1993)
  • DS | Merkspecialisme (sinds 2015)
  • James Autoservice | Onderhoud alle merken voor particuliere rijders en vele leasemaatschappijen
  • Euromaster | Lease Service point met bandenhotel
  • TopSpace | Verhuur dakkoffers, fietsendragers, sneeuwkettingen en/of trekhaakkoffers
  • Wijkar.nl | de deelauto van de wijk
  • TotalEnergies Tankstation | Met restaurantformule Eet&Gerei
  • Lease | Diverse mogelijkheden
 
Al ruim 60 jaar historie (sinds 1962)

Het autobedrijf is opgericht door Jaap de Jong, de vader van huidige eigenaar, Harold de Jong. Daarvoor verhuurde Jaap de Jong vanuit een ruimte achter de sigarenwinkel van zijn ouders, eerst brommers en later auto’s. Zijn broer, Teun de Jong, voegde hier vervolgens ook taxi-activiteiten aan toe. In de daarop volgende jaren breidde het bedrijf zich gestaag uit. Naast het officiële Merkspecialisme van Citroën in 1971, kreeg De Jong er ook pompstation en wasstraat bij. Sinds 1993 zijn Peugeot en De Jong met elkaar verbonden. Om alle klanten naast de merken Citroën, Peugeot en DS beter te kunnen helpen is De Jong in maart 2019 aangesloten bij James Autoservice. Een landelijke merkonafhankelijke keten waarbij betrouwbaarheid en transparantie ook voorop staat. De Jong is altijd het toegankelijke familiebedrijf gebleven. Persoonlijk contact, service en klantgerichtheid blijven bij ‘De Jong’ altijd voorop staan, en nemen hun slogan “Dichterbij dan u denkt” daarom ook heel serieus. Niet alleen letterlijk, maar ook heel toegankelijk voor de klant door een persoonlijke benadering. Een visie die De Jong ook de komende 60 jaar wil blijven handhaven.

Klanttevredenheid

Om aan de steeds veranderende wensen en eisen van de klanten te blijven voldoen investeert De Jong constant in kwaliteit en service. Het belang van de klant staat voorop en persoonlijke aandacht is het streven. Zo is er een persoonlijke klantensite geïntroduceerd, waar iedere klant zijn/haar gegevens kan inzien en op de hoogte wordt gehouden van belangrijke zaken met betrekking tot zijn/haar auto. Tevens draagt deze site bij aan een intensiever contact en kan er sneller ingesprongen worden op behoeftes en wensen.

Toch kan het gebeuren dat niet alles is gegaan zoals verwacht of beloofd; een menselijke fout is immers zo gemaakt. Dat realiseert De Jong zich maar al te goed en streeft ernaar voor alle klachten/opmerkingen samen met de klant een oplossing te bedenken of meer duidelijkheid te scheppen.

“Bent u niet tevreden of heeft u een goede tip om onze dienstverlening te verbeteren? Dan verneem ik dit graag van u. U kunt uw opmerking doorsturen naar onderstaand mailadres.”

Harold de Jong

h.dejong@dejongkatwijk.nl

Back to top